Cheesy

Sunday, 17 February, 2013

growing up..

 

Oricât de tare îmi place să cred că m-am maturizat, oricât de mult îmi place să zic că nu mai port roz, ca la grădiniță, că nu mai ascult muzică cheesy despre the perfect love, că așa ceva nu există, că filmele care îmi plăceau mult în gimnaziu nu au nici cea mai mică legătură cu realitatea and so on, realizez că încă este o parte din mine căreia mereu o să-i placă lucrurile care îmi plăceau înainte. Înainte de ce oare?… Înainte, când nu simțeam că am nimic de demonstrat ca să fiu acceptată. Când being myself was good enough, când încă nu îmi spălase nimeni creierul și nu mă făcuse să cred că trebuie să demonstrez că sunt mai bună decât ceilalți. I miss that. Dar deviez de la subiect.

Ideea era că, for some reason, încerc să par tough, în general. Încerc să-mi ascund defectele, să nu îmi vadă nimeni slăbiciunile, să par invincibilă. Și nu sunt singura, toată lumea face asta, pentru că așa e societatea în care trăim. Suntem toți într-o competiție, trebuie să fim mai buni, ca să muncim mai mult, ca să avem mai mult, ca să.. ce? Ca să fim fericiți? Sure, pentru că sigur o să fiu fericită cu următorul telefon scump pe care mi-l iau, dacă acuma nu sunt fericită cu cel pe care îl am. Și când o să apară altul și mai scump, nu o să îl vreau pe ăla și nu o să fiu iar nefericită cu ce am.

Cu toate acestea, mi-am dat seama că încă port pijamale roz, încă îmi plac cântecele cheesy despre cum unui băiat i se pare perfectă fata de care-i place și alte chestii care scot la iveală my soft side. Și cred că mereu o să-mi placă, pentru că lucrurile astea fac parte din mine, oricât aș încerca să le refulez. I’ll always have a soft side, we all do. Cu toții avem slăbiciunile noastre.

Leave a Reply

