Umorul denotă inteligență

Thursday, 6 September, 2012

Nu m-am gândit la asta.

Mi-a spus Ioana (discuții la ora 6 dimineața, după o noapte de dat din cap). Eram în autobuz și când mi-a zis chestia aia am simțit cum mi se aprinde un beculeț în cap și luminează tot autobuzul, fix ca în desene.

“Da chiaaaaaaarr!!”, își zicea creierul meu obosit și puțin vesel, “am să scriu un post despre asta”.

Deci iată-mă scriind un post despre asta.

Problema e că, dacă atunci aveam multe idei, acum (3 zile mai târziu) am cam uitat tot, în afară de fraza-cheie din titlu.

Mi se pare destul de explicită. Dacă te duce capul să faci glume bune, înseamnă că te duce capul.

E posibil să fii inteligent chiar dacă nu ai simțul umorului.

Iar dacă ești amuzant, adică faci lumea să râdă de tine, asta nu înseamnă că ești inteligent. Ba posibil din contra, să râdă de cât ești de prost. Mai este și posibilitatea ca cei care râd să fie proști, și persoana de care râd să nu fi făcut nimic, dar asta-i altă poveste.

Meh, cam asta e. The end. Stay tuned.

 

Leave a Reply

