Fill this out later

Sunday, 2 September, 2012

E deja 2 septembrie. Și eu care credeam că îmi marchez epicul început de a scrie din nou posturi pe data epică de 1 septembrie, prima zi de toamnă, care e anotimpul meu preferat…

Meh, pot să schimb data, la o adică, dar am zis că nu mai mint. (Ca-n bancul ăla, ”am zis…” )

Am zis că nu mai mint, decât în cazurile de super-necesitate. Uneori, e de 100 de ori mai ușor și convenabil să minți. Minciuna face parte din noi, din viața oamenilor. Dar prefer să nu mint, pentru că e greu și stresant, că trebuie să ții minte ce minciuni ai spus, și să le acoperi cu alte minciuni pe care trebuie iarăși să le ții minte… Mi-e lene să fac atâta efort în plus. Și nici nu prea mă pricep. Nu știu cum, dar mulți își dau seama că mint. Iar stresul e cel mai mare dușman al organismului, și eu vreau să am grijă de sănătatea mea. E un lucru foarte prețios.

Vroiam să povestesc o fază tare, deși probabil o știți, că am cam spus-o la toată lumea. O scriu și aici pentru sutele de oameni care îmi citesc blogul și nu mă cunosc.

Am făcut vara asta 18 ani (LA MULȚI ANI 2012!!!! ) și, ca orice persoană care face 18 ani, a trebuit să-mi schimb buletinul. Și for some legal reason, a trebuit să vină și mama cu mine.

Intrăm noi acolo, și primului om în uniformă pe care îl vede, îi zice mama:

-Bună ziua. Pentru cartea de indentitate..?

La care ăla, după ce se uită la noi, îi zice:

-Da? A făcut 14 ani?

Pa-pa-pa-pa-poker face.

Aaaanyway, am ieșit bine în poza de buletin. Ceea ce e șocant. Pe cine mai știți care să fi ieșit bine în poza de pe buletin?

Timpul zboară, apa trece, pietrele rămân. Trec a 12-a. Îmi vine să plâng. I don’t wanna grow up.

Anul ăsta o să treacă super repede. Tre’ să mă pun pe învățat.. Sper să pot să-mi readuc la viață inter-nerdul din gimnaziu. I-au ajuns 3 ani pauză.

Mă duc să mă culc. Noapte bună copilași.

One Response to “Fill this out later”

  1. Roxana Says:

    eu am iesit bine in poza de buletin 😀 bine, aveam 16 ani :))


Leave a Reply

