Echilibru

Tuesday, 6 March, 2012

Eu am aşa o părere bunicică despre mine. Mi se pare că-s ok, aşa ca om. Sunt o persoană de treabă. Încerc să nu judec, să fiu tolerantă, open-minded. Există persoane mult mai bune decât mine şi persoane mai naşpa decât mine.

De multe ori sunt totuşi ambivalentă. Cred că trebuia să fiu 2 persoane diferite. Există, pe de-o parte, Responsable Saby, care vrea să aibă note mari la şcoală, să participe la proiecte importante, să se ţină de treabă, să aibă un CV de 5 pagini (am văzut şi mai lungi la unii colegi de şcoală), să fie bine organizată, să mănânce sănătos, să facă gimnastică în fiecare seară, să nu piardă timpul & stuff. (Am putea-o numi şi Boring Saby.) Şi mai este, pe de altă parte, Laid-Back Saby (sau Fun Saby), căreia îi place să mănânce ciocolată, să iasă cu prietenii şi să danseze toată noaptea şi apoi să doarmă până după-amiaza şi să stea toată ziua în pijamale, să se uite la filme, să stea pe 9gag.

Sunt mereu într-un conflict interior, între cele 2 Saby. E obositor. Orice alegere pe care o fac, o parte din mine nu e mulţumită. (Cred că am probleme psihice.)

Soluţia mea e să ajung cumva la un compromis, între mine şi mine. Şi am aşa un fel de sistem. De exemplu, îmi scriu la 1-2 obiecte mai importante, şi la restul nu. Sau am voie să mănânc ciocolată, dar dimineață. Sau dacă am ieşit vineri şi sâmbătă, duminică mai stau acasă să mai şi scriu ceva. Încerc să găsesc un echilibru. Până acum nu prea funcţionează…

One Response to “Echilibru”

  1. roxana Says:

    cand reusesti, let me know :))


Leave a Reply

