Nu-mi mai pasă

Thursday, 12 January, 2012

Înainte mă consumam dacă zicea cineva ceva urât despre mine. Mă chinuiam să mă comport cât mai frumos cu toată lumea, să fiu amabilă, drăguță, sociabilă. Nu voiam, și nu vreau nici acuma, să mă cert cu nimeni. Trăiam în lumea mea imaginară în care credeam că se poate să te înțelegi bine cu toată lumea, să fie liniște și pace..

Acuma nu-mi mai pasă. De fapt, nu-mi mai pasă de mult, dar blogul nu e up-to-date. De fapt, încerc de mult să nu-mi pese.

Nu mă mai chinui să mă comport într-un anumit fel, doar ca să nu se supere cineva. Vreau să fiu în primul rând sinceră față de mine însămi. Asta sunt eu, take it or leave it. I’m done trying to please everybody.

3 Responses to “Nu-mi mai pasă”

  1. Roxana Says:

    te-a suparat careva?:))


Leave a Reply

