Ielău!

Friday, 18 November, 2011

Long time no see.. I don’t care.

Am lucruri mai importante de spus. Ca de exemplu, tanana, dau la PSIHOLOGIE!

Nu vreau să mă gândesc la câte posturi am scris cu diferitele mele planuri de viitor. La fel cum nu vreau să mă gândesc de câte ori m-am răzgândit şi re-răzgândit în legătură cu ce “să mă fac când voi fi mare”…

Multă lume mi-a zis că mă stresez degeaba şi prea tare, că mai am timp. Dar nu ştiu, mie mi se pare foarte importantă o decizie ca asta. De ea va depinde tot viitorul meu, tot restul vieţii mele. Dacă îmi aleg o facultate greşită, mă angajez apoi la un serviciu care nu o să-mi placă, în loc să fac ceva care mi-ar fi plăcut şi la care aş fi fost mai bună.

Poţi să te retragi de la o facultate dacă nu o să ţi se potrivescă sau să nu te angajezi neapărat in domeniul în care ai facultatea, dar asta mi se pare iar o chestie naşpa. Învăţ ani de zile degeaba..

Problema mea e că nu ştiu ce îmi place să fac sau la ce aş fi bună. Unii au talent la desen, alţii cântă, altora le place matematica, alţii sunt creativi şi se pricep la română. Eu: none of the above. Nu sunt nici bună, nici proastă, nici la mate, nici la română, nici la desen, nici la istorie, nimic! Ceea ce face întrebarea “Ce vrei să te faci când vei fi mare?” cu atât mai grea. De unde să ştiu?

În fine, ideea e că mi-a plăcut mereu să observ oamenii, să interpretez ceea ce fac, să încerc să înțeleg la ce se gândesc, cum se simt, prin ce trec…

Nu știu dacă am mai scris despre asta, și mi-e lene să caut. Acum ceva timp am citit, din întâmplare, din manualul de antreprenorială atribuțiile directorului de personal. Scria lucruri ca „să verifice contractele de muncă, să se asigure că este respectată legea; să aprobe cererile angajaților; să se ocupe de interviuri și angajări; să coordoneze activitatea angajaților” and stuff like that. Și mă și vedeam la biroul meu bej, îmbrăcată în fustă și cămașa așa, very office, făcând ordine în contracte. Mă gândeam că îți trebuie răbdare pentru asta, să fii bine organizat, să știi să comunici bine cu oamenii, să fii tolerant, open-minded, flexibil, trăsături pe care îmi place să cred că le am.

Deci cam asta e: liceu, psihologie ș-oi mai vedea..

4 Responses to “Ielău!”

  1. danyroko Says:

    Ai mereu o varianta (mai multe) in care nu ai nevoie de facultate… cand o sa fiu mare, vreau sa fiu baiatul cu pizza.

  2. Roxana Says:

    =))) baiatul cu pizza? ok jack daniels :>

  3. decenu1234 Says:

    da, esti open-minded. da, stii sa comunici cu oamenii. nemaivorbind ca ai rabdaaaaaaaaaare si explici atat de bine8->
    cred(de fapt sunt sigura) ca esti o persoana capabila si fiindca ai depus multa munca cu scoala ma tem sa nu-ti alegi o meserie sub nivelul tau.


Leave a Reply

