Dilemă

Thursday, 26 May, 2011

Acum câţiva ani, după o vizită interesantă la Policlinica Industrială, viaţa mea avea să se schimbe: se părea că am nevoie de ochelari. Motivul este încă un mister neelucidat (nu există dovezi că stăteam până la 4 noaptea să citesc la lumina telefonului).

Am purtat eu ochelarii 16/24 (nu ştiu cum faceţi voi, dar a purta ochelari când dormi e ca şi cum ai da cu spray în RATP: useless and disappointing) până m-am cam plictisit aşa de ei, după care îi purtam doar când îmi mai aduceam aminte… După care îi purtam doar când îşi mai aducea aminte mama…

În prezent îi port prin casă şi la şcoală în ora de mate (se pare că, nu-mi explic cum, dar contează ce cifre copiez de pe tablă).

Revenind la titlu, respectiv la subiect: picăturile de astăzi de la oftalmolog mi-au deschis ochii (şi la propriu, şi la figurat) şi m-au făcut să-mi pun următoarea problemă:

Să spunem că nu port de obicei ochelarii.

Dacă îi port atunci când mă duc la oftalmolog, e de bun-simţ sau e ipocrizie?

Pentru că, pe de-o parte, dacă de obicei nu îi port, de ce să mă prefac că i-aş purta doar atunci când mă duc la doctor?

Pe de altă parte, având în vedere că doctorul mi-a spus să îi port, ar fi de bun-simţ ca măcar atunci când mă duc la el la consult să îi port…

Îmi înţelegeţi dilema?

6 Responses to “Dilemă”

  1. Smara Says:

    Well, another unsolved mistery! :)))

  2. WaTzaP Says:

    Nu te poate obliga nimeni sa-i porti, iar daca doctorul te intreaba ii explici ca te irita. Sau ca nu-ti plac. Sau ca ..te doare capul. Sau ca esti pe ciclu. Orice ai spune, el n-are cum sa-ti dea peste nas.

    P.s. – Am scris eu candva la cineva pe blog, cum ca femeile cu ochelari mi se par sexy 😉

  3. danyroko Says:

    fi cu bun-simt in continuare. ipocrizia e buna uneori.

  4. decenu1234 Says:

    stiu cum sa iesi din dilema: citeste postul. “îi purtam doar când îmi mai aduceam aminte… ”
    cand te duci la oftalmolog, e foarte probabil sa iti amintesti de ochelari..
    dupa mine, nu e vorba nici de bun-simt, nici de ipocrizie: e reflex.


Leave a Reply

