Partea I

Wednesday, 9 February, 2011

Când am prea mult timp liber, vreau să mă implic în ceva, să fac ceva.

Când am multe de făcut, vreau să am timp liber.

Cât am fost copil, vroiam să cresc, să fiu mare.

Acum că sunt mare, mi-e dor de copilărie.

Când e iarnă, vreau să vină primăvara.

Când e vară, vreau să vină toamna.

Când stau acasă, vreau să ies afară.

Când sunt afară, vreau să ajung acasă.

-Va urma-

 

Later edit: I lied.

5 Responses to “Partea I”

  1. dany Says:

    pacat ca nu poti schimba prea multe cu vointa

  2. oxxy Says:

    fetele cu par drept vor par crets si invers….omul niciodata nu e multumit…nu doar romanul…ci omul in general:)


Leave a Reply

