How did that happen?

Sunday, 23 January, 2011

=))))))))))

Explicaţii: Mi-au spus ăia să nu clipesc..

10 Responses to “How did that happen?”

  1. dany Says:

    mie mi-au facut vreo 3 poze pana sa iasa una in care sa am ochii deschisi=))
    Dar de ce iti reamintesti acuma de ce s-a intamplat acum 10 ani?=))=))
    Brb ma duc sa-mi caut si eu poza=))

  2. decenu1234 Says:

    ce repede trece timpul.. ce simpatica erai tu cu bretonul tau DREPT !


  3. mi se pare mie…sau majoritatea cand suntem mici avem breton?:-?
    cand eram mica uram bretonul:|

  4. Alex Says:

    Salut, Saby!
    Imi place blog-ul tau, e pus la punct, esti caterincoasa, bla, bla, bla-urile de rigoare, da-mi, te rog, parola pentru post-ul “Cum să judeci un om după o secundă” :)). M-ai facut curios.
    Sanatate 🙂
    Alex.


Leave a Reply

