Ce am făcut azi?

Friday, 21 January, 2011

Ce am făcut azi?

Păi a fost o zi normală…

Doar că, la ora de info m-a pus proful să-i dictez nişte note, să le treacă din adservio în catalog, şi, oups, a trecut notele lui Blaşcu la Angheluş… M-am uitat cu un rând mai jos.. I-am dictat notele greşite.. Din greşeală..

Face proful: “Nu am ce să fac.. Ce ştampilă, cu ştampilă corectezi când greşeşti o notă, o dată.. Cum să pui 7 note greşite?!”

A da, după, m-am dus la director, cu un proiect, să mi-l aprobe.. Şi se uită el, citeşte, ne întreabă nişte chestii, şi la sfârşit, înainte să semneze: “Da, dar vedeţi că numele meu trebuie scris corect..”

Nici măcar nu era o greşeală de tipar.. Tocmai am descoperit că, după 6 ani în care am învăşat în şcoala asta, nu ştiu numele directorului.. Acuma nu vă zic cum am scris că e penibil.. Cam asta e, am scris numele directorului greşit la sfârşit.. Din greşeală..

(Era mişto dacă erau 3)

6 Responses to “Ce am făcut azi?”

  1. danyroko Says:

    fa tot posibil maine sa o iei de la capat si sa o faci si pe a 3a:)):))


  2. da tot el e:)))
    las’ de scris ca de scris eu nici nu prea pot sa-l pronunt:-s


Leave a Reply

