Despre mine

Thursday, 30 September, 2010

Iniţial, când am scris titlul, aveam de gând să scriu un post luung si frumos despre mine, că-mi place să vorbesc despre propra-mi persoană, mai ales că nu am decât lucruri minunate de spus…

Dar asta se întâmpla acum 2 episoade, şi am teme la mate, aşa că am să scriu mai la subiect:

Cu cât descopăr şi învâţ mai multe lucruri, cu atât îmi dau seama că eu proastă nu eram, dar m-am îndobitocit singură. Ironia fiind deci: cu cât descopăr mai multe, cu atât sunt mai proastă decât eram.

Motivul concluziei: descoperisem eu ieri un citat:

Obedienţa are o anumită simplitate; nesupunerea presupune o inteligenţă de ordin mai înalt. Orice idiot poate fi supus, şi de fapt numai idioţii sunt supuşi. Persoana inteligentă întreabă întotdeauna: <<De ce? De ce trebuie să fac acest lucru? Până când nu voi cunoaşte motivele şi consecinţele, nu mă voi implica în realizarea lui.>> Numai aşa devine cu adevărat răspunzătoare.

(Osho în Viaţa este aici şi acum)

E foarte deep postul ăsta, scuze dacă nu aţi înţeles nimic..

7 Responses to “Despre mine”

  1. danyroko Says:

    deci iti spun ce am inteles:
    1 faptulca cateodata ma iau in gura cu toata lumea … asta ma face inteligenta
    2faptul ca nu inteleg nimic la mate si intrb intr-una de ce … si asta ma face inteligenta
    e bine??

  2. decenu1234 Says:

    concluzia ma dat pe spate…inca-s in ceata

    si mie mi- sa pare logic si firesc sa intrebi “de ce?”
    si marile raspunsuri ar trebui sa fie “pentru ca asa vreau”, nu pentru ca “asa trebuie” -ciudat parodox:D


  3. :)))) dany hai sa ne contrazicem :”> 😀

    btw genial citatul ala:D:X

  4. decenu1234 Says:

    Te rog, mai scrie cate ceva…de doua saptamani intru, asteptand sa gasesc ceva…orice,,,o poza, un link…


Leave a Reply

