Oups, I did it again

Wednesday, 15 September, 2010

Am citit undeva, cândva, mai demult, despre faptul că omul, pe lângă nevoile fiziologice (apă, aer, shaorma, *****) (App, să nu uit să fac un post mai încolo şi despre piramida nevoilor umane, poate este cineva care nu a auzit de ea) are şi o nevoie determinantă de a simţi important.

Eu, ca orice om, (defapt cred că puţin mai tare decât orice om) vreau şi eu să mă simt importantă. În sensul că vreau să fac ceva în viaţa asta, să nu simt că trăiesc degeaba. De aia, m-am autoanalizat eu aşa, STOOOP. Scuze, deviez.

Ideea era că nu aveam ce face în vacanţă ca să mă simt importantă, şi mi-am imaginat că interesează pe cineva să afle ceva mişto, că după ce o să descopere blogul ăsta o să intre mai des să afle chestii interesante, OK, iar deviez.

Deci, ideea era că am de ceva timp net, calculator, alea-alea, dar, între timp, a început şcoala, şi am găsit alte chestii care să mă facă să mă simt importantă. (Îmi place să mă bag în multe… Ştiţi, am o agendă şi vreau să scriu aşa cât mai multe chestii de făcut, să-mi lipesc post it-uri, să ataşez liste şi listuţe, să fie groasă şi colorată… Fiecare cu ciudăţeniile lui… GATA, nu mai deviez!

În concluzie, ideea este că îmi pare rău că nu m-am ţinut de cuvânt. Îmi lipseşte motivaţia.

3 Responses to “Oups, I did it again”

  1. decenu1234 Says:

    nu stiam ca shaorma e o nevoie fiziologica:))
    imi place stilul tau; posturile tale gen jurnal ma fac mereu sa rad. pentru mine e super ok daca vei continua la fel…blogul informativ ramanand un part-time job


  2. […] P.s. ideea nu e originala; uitati un ulitizator veritabil de agenda:Saby […]


  3. […] Uite-o: (e grena, ca aia din 2010) […]


Leave a Reply

