Supersize vs Superskinny

Friday, 20 August, 2010

Astăzi (adică ieri) am descoperit o emisiune care, pe mine, m-a impresionat.

Se numeşte Supersize vs Superskinny. Am găsit, din pură întâmplare, nişte videouri cu mici fragmente din emisiune pe youtube, după care am căutat fragmente mai mari (eventual, emisiuni întregi, în modesta mea imaginaţie). Surpriză, nu am găsit. Adică am găsit, dar emisiunea este din Marea Britanie şi cred că o fi existând vre-un fel de interdicţie pentru care nu pot să o văd online din România. Aşa că am aplicat soluţia mea la orice problemă:

Bernaaaaaaaaaaaaaaaaard!!

Câteva clickuri mai târziu, dragul meu frăţior găseşte nişte torrente cu emisiunea.

După care ne-am împăcat “frăţeşte”: o emisiune de-a mea, un Top Gear, o emisiune, un Top Gear.

Ideea mi se pare foarte mişto. Se iau 2 persoane, una ffff slabă şi una fff grasă, şi se internează pentru 5 zile într-o instituţie unde trebuie să facă schimb de diete. Cea grasă trebuie să mănânce doar ce ar mânca persoana slabă şi viceversa. Pe lângă asta, aflii multe informaţii despre anorexie, despre foamea fizică şi cea emoţională, despre greşelile în nutriţie pe care le fac cele 2 persoane, despre metodele recomandate de a pierde în greutate, etc.

Singura chestie enervantă e că, atunci când sunt cântărite, greutăţile lor sunt exprimate într-o unitate de măsură “stone”, şi e greu de calculat în kilograme (un “stone”= 6,35029318 kilograme). (Ce mă enervează britanicii ăştia cu măsurile lor!)

Aveţi aici ink-ul unde se găsesc cele mai multe torrente: Supersize vs Superskinny torrents .

Şi un video:

2 Responses to “Supersize vs Superskinny”

  1. ezip Says:

    interesanta emisiunea…si alea superskinny ajung supersize?


Leave a Reply

