Musca orgolioasă

Tuesday, 10 August, 2010

Stăteam şi mă gândeam (doar nu am să mă gândesc fără să stau)… la gâza asta de pe monitor care se tot bagă în scrisul meu.. Cred că se simte ca-n Disneyland: “Eeee! Lumină!! Animaţii! De ce se agită săgeata asta singură aicea?”

Aş omorâ-o, da-i prea mică şi simpatică. Plus că-mi murdăresc monitorul..

Acuma se dă cu capul de sticlă.. Cred că-i suicidal..

Nu, de fapt, intervenţia gâzei a întrerupt un proces mai complex de gândire.. Mă gândeam la orgoliu.

La ce naiba ne ajută pe noi orgoliul ăsta? De ce să ne complicăm viaţa?

Mă refer la orgoliul ăla stupid, gen să nu îţi ceri scuze, deşi realizezi că ai greşit sau să nu faci tu primul pas, doar ca să-l facă celălalt. La genul ăsta de orgoliu mă refer, nu la urmarea unor principii de viaţă.

(Ceva e în neregulă cu gâza asta, o ia la sud)

(Ah, gata, şi-a revenit)

Orgoliul meu e puţin mai ciudăţel aşa. De obicei, mă gândesc dacă am dreptate şi se merită să o ţin pe a mea şi dacă realizez că cea mai inteligentă soluţie ar fi să las de la mine, las. Însă am descoperit recent că nu-s chiar atât de orgoliuless.

Faza pe scurt: Am fost la Siret, la bunici (îmi place tare la Siret), m-am certat cu bunică-mea, mi-a spus nişte chestii nasoale, am plecat acasă şi am zis că nu mai merg niciodată la Siret. Deşi, teoretic, ne-am împăcat, tot nu vreau să mă mai duc niciodată la Siret, doar fiindcă atunci când i-a zis mama că nu mai vin niciodată, bunica a râs şi a zis că glumesc. Bunica e genul de persoană care se răzgândeşte des.. La ea azi e albă, mâine-i neagră. De aia, m-am autoanalizat eu aşa, şi cred că de asta mă încăpăţânez să nu mai merg, să-i arăt şi lui bunică-mea ce înseamnă să ai cuvânt. E vorba de principiu.

(Oaaa, incă-o gâză! Haha, asta se sperie de mouse!)

3 Responses to “Musca orgolioasă”

  1. Louana Says:

    da,am citit “invitatie la vals” ..si recomand si “elevul dima dintr-a 7-a” ! 😀

    Ma bucur ca-ti place,sunt si eu la inceput de drum.
    Dar parca nu-ti placeau ..astia care scriu ;)) .

    te pup >:D<. Poate mai stam la o vorba
    si inca ceva:
    la anu` vii in siret.La maju` meu B-)

    pupici.:*


Leave a Reply

