Leapşa

Wednesday, 30 December, 2009

Navigând nestingherită pe net (chiar îmi trebuie o ocupaţie zilele astea.. cred că ar trebui să mă apuc de teme), găsesc o leapşa veche, şi cum nu am ocupaţie, zic să o fac şi eu, chiar dacă nu mi-a dat-o nimeni. Nu cred că se supără cineva.

Tre’ să scriu 11 chestii despre mine:

1. Am mici probleme cu greutatea.

2. Nu sunt egoistă.

3. Am dinţii mişto. Sunt drepţi şi frumoşi toţi.

4. Îmi place salata boeuf.

5. Nu îmi place să dorm. Mi se pare o pierdere de timp.

6. Nu sunt destul de înaltă, dar puteam fi şi mai scundă.

7. Mă gândesc prea mult la viitor.

8. Am fantezii culinare.

9. Nu cred că am iubit până acum, da’ am doar 15 ani. Mai este timp.

10. Nu sunt consecventă şi devin nesigură pe mine.

11. Nu sunt şmecheră.

4 Responses to “Leapşa”

  1. zapooka Says:

    8. Am fantezii culinare.

    Gen prima faza din American Pie7? =))

  2. Mar Says:

    1. ma consider ciudata
    2. am avut parul vopsit in foarte multe culori
    3. imi place ora de istorie
    4. urasc chinezii
    5. am fobie de albine
    6. iubesc crema de wisky
    7. iubesc muntii
    8. am iubit profund
    9. sunt extrem de altruista
    10.ma intreb daca am vreun rost
    11.vreau un pierce in limba


Leave a Reply

