Codul bunelor maniere

Saturday, 28 November, 2009

Pentru că există persoane care nu au auzit de Aurelia Marinescu şi de “Codul bunelor maniere astăzi”, vă prezint duma de mai jos:

Trei gentlemeni îşi beau ceaiul pe terasa unui hotel, într-o tăcere desăvârşită. Pe aleea din faţa clădirii trece o maşină. După un sfert de oră, unul dintre ei remarcă:

– A fost un Rolls-Royce.

După alt sfert de oră, al doilea spune grav:

– Eu cred totuşi că a fost un Buick.

Peste încă un sfert de oră, al treilea se ridică de la masă:

– Merg să-mi beau ceaiul în cameră-nu mai suport acest scandal!

5 Responses to “Codul bunelor maniere”

  1. monanafu Says:

    ce penal:)))

  2. Berry Says:

    Tot nu o sa citesc codul bunelor maniere:-p chiar daca ma obligi

  3. zukie Says:

    mi-am gasit tricoul cu metalica…..se pare ca esti pare fan bancuri cu englezi…si mie imi place umorul englezesc…sec da fain cumva

  4. zukie Says:

    daca vrei sa afli de tricou intreaba-ma
    acu n-am chef sa explic


Leave a Reply

