Explicitez

Monday, 2 November, 2009

Dat fiind faptul că primul post e cam vag, simt nevoia să adaug. Eu am mai avut un blog, pe care probabil nu-l ştiţi, că nu prea mai intra nimeni pe el, http://www.saby7000.wordpress.com. Eu eram, după pseudonume, saby7000; aveam id-ul saby_7000; pe hi5 tot saby 7000 mă semnasem (lucru pe care nu o să îl uit niciodată, pentru că din câte am înţeles nu îţi mai poţi schimba url-ul) sau la oricare altă chestie la care dădeam sign up mă înregistram tot cu saby7000, şi la orice fel de avatar aveam fluturaşul ăsta:

butterfly

Îmi plăcea să cred că mi-e caracteristic sau aşa ceva. Şi fluturaşul, şi nickul. Că oricine vede “saby7000” şi fluturaşul, ştie că-s eu, the one and only. Aşa îmi plăcea mie să cred.

Nimeni nu înţelegea de ce “saby7000”. Adică, care era faza? Saby vine de la Sabina, asta se înţelegea, dar ce-i cu 7000-ul ăla?

Păi, fiind născută pe 07.07, îmi plăcea să cred că am vreo treabă cu numărul 7 (ştiu, toată lumea îşi alege ca număr norocos 7, am fost foarte originală). Şi încercam să-mi fac un id şi, cum saby e un nick popular şi 7 un număr şi mai popular, saby7 era luat, saby_7 era luat; la fel era şi saby_77, saby_70,saby77, saby700, saby_777, până la saby_7000.

5 Responses to “Explicitez”

  1. zaPOOKA Says:

    Stiu.Acum te intrebi de ce n-am scris “poa poa poa”.
    Pai..raspunsul e simplu: pentru ca nu se potrivea contextual.

    Si acum este randul meu: Ma gandesc…DE CE MâĂ-TA-n supa de wordpress prost nu mi-ai pus si poza in dreptul numelui si mi-ai lasat o chestie mica,verde,care seamana mai mult cu o borala?!

  2. polly Says:

    mereu aceeasi “saby_7000” :>:>:>…sh acelas fluturas:P:P…

  3. Berry Says:

    mare filozofie:D povestea despre cum ti-ai facut noul tau id:-p

  4. zaPOOKA Says:

    ” (..)Si acum este randul meu: Ma gandesc…DE CE MâĂ-TA-n supa de wordpress prost nu mi-ai pus si poza in dreptul numelui si mi-ai lasat o chestie mica,verde,care seamana mai mult cu o borala”

    Nu puteam sa zic mai simplu, “cu un MUC”?

    De ce borala?!Imi repugna!:|


Leave a Reply

